Resterande veckan!

Idag kommer dom komma och titta på min lägenhet och förhoppningsvis åtgärda det som inte är helt, juste jag kanske har glömmt att säga att jag har flyttat! Där lovar jag att jag ska berätta mer! Men det har varit lite som när folk blir gravida, jag vill inte berätta för fort innan jag själv har landat i det :)

Ikväll kommer mitt program, inte mitt men ett jag följt sen det började och det är bonde söker fru på 4an kl20:00.


 

Inte detta årets bonde... Juste efter jobbet blir det träning med!

Woho med min fina kollega. Imorgon så kanske Jeanette kommer förbi och ser min lägenhet, mys =)
På fredag så ska jag ha myskväll med en annan fin kollega från systerbolaget!
Där imellan allt ska jag jobba och sova, sova är något jag måste få till, jag känner att min kropp behöver det när det är sånt här väder och jag vill kunna vara pigg på jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0