Tada macka kaffe och drink. Nu firar vi mi...

dsc03622 (MMS)

Tada macka kaffe och drink. Nu firar vi min dag :)


Bio. Harry potter. Hoppas jag inte somnar....

dsc03512 (MMS)

Bio. Harry potter. Hoppas jag inte somnar. Sjukt trött.


Öppnar på jobbet idag. Julmusik bakom.

dsc03510 (MMS)

Öppnar på jobbet idag. Julmusik bakom.


Till dig gotland

dsc03509 (MMS)

Till dig gotland


Skåne så här ser globen ut innei

dsc03505 (MMS)

Skåne så här ser globen ut innei


SMS-inlägg

dsc03504 (MMS)


En vanlig torsdag

dsc03503 (MMS)

En vanlig torsdag


Kul att sova med de här. De här är en gamm...

dsc03429 (MMS)

Kul att sova med de här. De här är en gammal bild. Idag är det ännu mer saker men ni kan ju haja. Kan inte göra mys en enda gång :(


Arg

Så här arg känner jag mig vissa dagar, men inombords.
Lyssna på texten, skön!


hej igen

jag får väl säga att de e charmen med min blogg att den e oregelbunden.
Idag kände jag en lust för bloggen igen, innan har jag bara kännt håll den så långt borta från mig.
Det har hänt mycket på sista tiden, mycket läkarbesök och provsvar att vänta.
Jag har gjort endel beslut och försöker blicka framåt, komma åt rätt håll...

Men så mycket jag glömt dela med mig av till er, så många youtube klipp haha :P

Just nu har jag mycket ilska inom mig, men det är hälsosamt för mig just nu. att äntligen få släppa ut de, bättre att vara arg än ledsen, det är ett led till i stegen för bearbetning.


RSS 2.0