Nu kör vi!

dsc04154 (MMS)

Nu kör vi!


Från gårdagen, underbar kväll darling!

dsc04162 (MMS)

Från gårdagen, underbar kväll darling!


Snygging. Haha

dsc04158 (MMS)

Snygging. Haha


Solhälsning :)

Nu sitter jag ute vid poolbaren med en kall öl. kände att jag va tvungen att dra mig bort från solen och alla trevliga människor ett tag, har de helt fantastiskt, sol och bad, god mat, festande.

Igår var vi och åt tapas inne i "staden" grymt! så himmla gott och trevlig stämmning.
Nä jag klagar inte, så några dagar har jag kvar att njuta.

Gymmet används flitigt, ni vet bikramyoga? gymmet är typ som en bikramyoga sal, så himmla varm, men rätt skönt att träna i den värmen, man svettas som en tok!

Nä nu ska jag in och äta med dom andra och träna mer på min engelska och danska!

Puss på er <3

Första maten ute. :)

dsc04120 (MMS)

Första maten ute. :)


Merlin...

haha jag skulle vilja va merlin i svärdet i stenen, tänk och kunna trolla alla saker små å få ner i en pytte pytte liten väska. för nu har jag på tok för mycket saker jag vill ha med mig på resan :P


Sett den filmen?

Skönt

Det är konstigt hur fort allt kan vända och plötsligt kännas så mycket bättre!
Jag har fått nytt jobb, ett jobb jag verkligen vill ha, tänker inte avslöja för mycket ;)
Men jag är riktigt nöjd! Jag har haft en toppen helg, och jag åker till Fuerteventura på fredag, 4.00 åker vi och är borta 8 dagar. Kommer hem till påsk och sen efter det börjar jag mitt nya jobb. Som erik skulle sagt, Tackaaaarrrrrrr!



25 grader i skuggan känns inte helt fel när man kollar ut genom fönstret här och vi har grått, regnigt och 4 plus.




RSS 2.0