Gissa vilket land jag äter glass i!?

img_9440 (MMS)

Gissa vilket land jag äter glass i!?


Dagen innan semester!

Idag jobbar jag halvdag och har galet mycket att göra, hur kan de vara möjligt?
Hade en bra kväll igår och fick faktist många timmar sömn, 7,5 timme sömn dock vakna jag runt 5 att de härjades i rummet, men det var de värt. Idag vid lunch kommer fina Loviaa och möter mig på ontoret, vi ska gå och köpa ett halsband åt mig som jag kikat på lääänge. Sen en snabbis förbi systemet och vidare till henne där vi hon ska ha lite inflyttningsfest idag, ska se om jag kan plussa min lista med en, nu kommer jag med tre killar så varför inte ta en till? ;) haha...

Nä men de ska bli kul många gammla kompisar och mycket trevliga människor, men vi hade behövt mer plats, ojojoj :P kanske en balkong?

Nästa vecka på onsdagen eller torsdagen åker jag till helsingborg, ska träfa jossie och jag ska gå på helsingborgsfestivalen, åka till danmark och dricka öl. Jag ska köra fuldansen och sviiiiina som jossie och jag hade sagt de! Bilen rullar jag ner med så att man kan åka när man vill, känns skönt, en frihet!


Vi var riktiga badflickor efter hårt slit ...

img_4312 (MMS)

Vi var riktiga badflickor efter hårt slit på ikea igår, vilken pers! Jag gillar barn när jag jobbar med dom och jag gillar familj och kompisars barn men annars är dom mest ivägen, varför åker barnfamiljer till IKEA på semestern när de e grymt väder ute? Olöst mysterium! Men de slutade somsagt med bad och några öl, hög musik och en snabb tur till stan :) idag är jag på kpntoret, hör och häpna, jag är själv igen! Men ska få även denna dag att gå fort! Kram på er


Fika med liselotte, vi tog skydd för regne...

img_5877 (MMS)

Fika med liselotte, vi tog skydd för regnet som började ösa ner, nu e första dagen på veckan avklarad, det gick fortare än jag hade väntat mig!


Kaffefjasko

Ojdå vilken morgon, dessa mornar, inte min sak....
Jag som hade en lugn morgon, vakna i tid, och kände gu vad härligt, helt själv hemma, nu ska jag göra kaffe och lyssna på hög musik... Men vad tror ni händer? Jo jag råkar hälla ut allt kaffe i datorn, men vad gör de? Den har redan hårspray och brandsläckarpulver i sig, vad gör då lite kaffe?

Kanske e dax att köpa en ny? den lever redan på lånad tid...




Jag är själv på kontoret, har att göra men vad de e tråkigt, jag som måste få snacka av mig ibland, ska jag snacka med datorn? sitta och prata högt blir de. Ska äta lunch med Joqe, får se om han vaknat tills dess, får nog väcka honom, haha bara för man jobbar nu känns de som jag måste ha koll på alla som har semester, litar inte på att dom kommer komma upp i tid :)

Gårdagen resulterade i en riktig soffpotatis av mig, låg i soffan och såg hela säsong 3 av The big bang theory, va så himmla skönt och hälften av tiden fick jag sällskap av min underbara lillebror!
Men vart så ledsen igår kväll när jag insåg att dom tog slut, jag ville ha minst 5 avsnitt till, men gick och la mig istället!

Så, nu får vi se vart denna dag tar mig! Det jag vet är att när jag kommer hem måste jag städa, inte alls kul, men måste!

Ritade lite på balkongen :)

img_8015 (MMS)

Ritade lite på balkongen :)


Öl!!!

img_3381 (MMS)

Öl!!!


klipp klipp

Igår klippte jag mig hos min grymma frisör! Hon får fria händer, alltid när jag går därifrån känns de sådär, men jag vet att bara jag åker hem och tvättar håret så blir de kalas! Och även denna gång är jag sjukt nöjd, nu har jag frisyr igen och den e musig och livfull och går att ändra mycket på, jag kan platta, ha liten toffs, ruffs, rock, ja de mesta :P

Ska se om de kan komma en bild på frillan under dagen, håll till godo!

Helgen har inte så många planer mer än att jag vill åka och hälsa på Sandra och Richard OCH Julia :)

Torsdagsmorgon

Jag försökte dela med mig av vad jag somnade till, the big bang theory! Galet roligt tycker jag.
Tyvär så kunde jag inte kopiera länken men länkar på det lata sättet istället ;)

http://www.youtube.com/watch?v=4G3KItej-Ms&feature=related

Vi har börjat morgonen med disco av Lars winnerbäck och Melissa horn samt Lisa Ekdahl. Snart frukost, juste hann med lite flipper också ;)




Morgonen

Goooodmooooorgooooooon! :)
Det var en seg morgon, men vad ska man göra när man är vaken halva natten? skylla sig själv kanske?
Men det var klart värt de! Jag mår bra!

Nu sitter jag på kontoret igen, vi har haft mysfrukost och vi lyssnar på hög musik, disco onsdag är det nya svarta, eller? Iallafall denna vecka!



Så fin låt, den spelades i öronen på tuben imorse, har ni tips på bra musik som man kan ha som morgonmusik?
Allt från rock till soft!?


Min lilla vove jag ritade :)

img_0580 (MMS)

Min lilla vove jag ritade :)


OjOjOj vad de går!

Vad händer i Annas liv?
OJOJOJ!

Nä men de händer mycket hela tiden, vem är förvånad?
Det största är att Två vänner till mig har fått en underbar dotter, kan man inget annat än att känna sig lycklig för deras skull och stolt!
Fadderbrev nästa i hope ;) haha

Sen så sitter jag på jobbet med två kollegor denna vecka, händer inte alls mycket och nästa vecka helt själv så vill någon titta förbi eller luncha säg då bara till!

Jag lånar en kompis lägenhet tills på torsdag då hon är bortrest, så skönt att bara kunna vara själv, kunna gå upp i trosor, inte behöva prata med någon bara för man är i köket!
Ja jag vill flytta, men det är inte bara, jag vantrivs inte hemma och då får jag ha lite krav på mitt boende med :)

Nu skulle jag behöva massage, någon?

Sitter på en varm buss, svettas i 30 plus,...

img_8738 (MMS)

Sitter på en varm buss, svettas i 30 plus, inte min grej! Haha, men värt de, ska träffa erik sen sandra och richard, grilla lite och kanske bada. Glass och jordgubbar står jag för!


Okej jag har saknat det!

Ja som rubriken säger så har jag saknat mitt bloggande. MEN jag hatar när de plötsligt känns som en press!
Jag tänker inte lova vad som händer, men jag vill dela med mig av bra och dåliga stunder, massa bilder, de e som att ha en kille, så ni som läser får vara min tillfälliga kille ;) Och klart jag blir glad för kommentarer.


Midsommar :)

img_0296 (MMS)

Midsommar :)


RSS 2.0