Brun :) och så är min fina ida i stan. Kän...

dsc02608 (MMS)

Brun :) och så är min fina ida i stan. Känns så bra!


Hallelulja moment

Ni anar inte, det är strålande sol ute och midsommar runt hörnet, som jag älskar! På allt detta så hittade jag stans två sista Magnum gold! Hade mail kontakt med GB dom sa att den va slut på lagret, men fatta efter 4 veckors letande fick jag tag i min glass, kan de bli bättre?


Hata

dsc02581 (MMS)

Hata


Lunch med min nya karl. Hitta han på en ko...

dsc02580 (MMS)

Lunch med min nya karl. Hitta han på en kontaktannons. ;-) Eller så skulle jag visa hur bra väder vi har och vart vi äter lunch;-)


Fin bild som fina Madde tagit. Min fina Madde

dsc01684 (MMS)

Fin bild som fina Madde tagit. Min fina Madde


Min nya bil

dsc02575 (MMS)

Min nya bil


Nu ska jag spinna och svettas som en gris....

dsc02574 (MMS)

Nu ska jag spinna och svettas som en gris. Nice!


Mamma och yvonne kolla dessa

dsc02573 (MMS)

Mamma och yvonne kolla dessa


SMS-inlägg

dsc02572 (MMS)


Här går jag och njuter, andas och svettas....

dsc02569 (MMS)

Här går jag och njuter, andas och svettas. Som de ska va. .;-) träningskortet är köpt. Trevligt!


Haha

dsc02568 (MMS)

Haha


I hissen hem. Äntligen men skönt att få va...

dsc02567 (MMS)

I hissen hem. Äntligen men skönt att få vardag


Gillar mina kläder idag:)

dsc02541 (MMS)

Gillar mina kläder idag:)


Lite kreativ så på en lördag.

dsc02538 (MMS)

Lite kreativ så på en lördag.


Middag för en :(

dsc02537 (MMS)

Middag för en :(


Nu rymmer jag från allt.

dsc02534 (MMS)

Nu rymmer jag från allt.


1a klass. Sköna stolar. Mycket plats. På v...

dsc02533 (MMS)

1a klass. Sköna stolar. Mycket plats. På väg ner till helsingborg. Och ser På kung fu panda :)


Får man en syn under en sökning?

dsc02532 (MMS)

Får man en syn under en sökning?


Avatar med adam. Min favo film:)

dsc02531 (MMS)

Avatar med adam. Min favo film:)


Lunch. Inte jätte Mums men bra

dsc02522 (MMS)

Lunch. Inte jätte Mums men bra


Gu vad jag saknat henne. Mitt hjärta!

dsc02520 (MMS)

Gu vad jag saknat henne. Mitt hjärta!


Helt fantastist. Är med underbara lovisa.

dsc02519 (MMS)

Helt fantastist. Är med underbara lovisa.


Sjukt nice;-)

dsc02518 (MMS)

Sjukt nice;-)


Hjärtan

dsc02516 (MMS)

Hjärtan


SMS-inlägg

dsc02514 (MMS)


SMS-inlägg

dsc02509 (MMS)


Min nya sko med lite lite klack.

dsc02504 (MMS)

Min nya sko med lite lite klack.


Mys. Ska sitta ute och plugga sen

dsc02499 (MMS)

Mys. Ska sitta ute och plugga sen


Humor!


Alla som känner mig vet att det här är ett under, jag är produktiv nu, köp en lott, tillbed gud! You name it!
Ger mamma design tips och känner mig mest kreativ nu!  (men bara idag) Förvänta er ALDRIG det här igen!

Hör och häpna, jag är på bussen hem. Ska g...

dsc02498 (MMS)

Hör och häpna, jag är på bussen hem. Ska göra klart skolan. Jag kunde inte sova. Sov kvar hos sandra och snarkningar är inte min kompis ;-) plus att det va ljust och jätte varmt. Ingen bra kombo haha. Ska hem och göra klart min powerpoint. Hur fel det kan kännas när man har massa att göra. Bara hem och göra det då! Ett lycka till? Tips inför redovisningen i morgon?


Ah underbara kvällssol. Mitt hår har blivi...

dsc02497 (MMS)

Ah underbara kvällssol. Mitt hår har blivit för långt så det lägger sig bara. Attans. Haha


Går till mammas jobb. Ska skriva ut mitt a...

dsc02496 (MMS)

Går till mammas jobb. Ska skriva ut mitt arbete:)


SMS-inlägg

dsc02495 (MMS)


Middag kött och cesar sallad

dsc02494 (MMS)

Middag kött och cesar sallad


Förrätt halomi.

dsc02493 (MMS)

Förrätt halomi.


Absurt


Avreagera mig lite!

Idag har jag en smula panik. Jag får inte hem tpsnittet för mitt exjobb. Jag måste ha rätt typsnitt för att få detta att bli bra! Vist klart det går att lösa ändå men helt ärligt, klart man måste ha det rätta om det är det sista man ska lämna in! Jag somnar sent och jag går upp tiigt, ingen ro i kroppen, hur ska man klara detta då? Blir att sova middag en timma sen.

Att göra:
Få en zippad fil med typsnitt och bilder.
Köpa en ketchupflaska och såga mitt i tu
Köpa papper för utskrift
Göra en Powerpoint, (utan rätt typsnitt får jag skissa på papper först)
Skriva klart en uppsats.

Om jag inte har tid att ses är det pga, detta. Många jag vill hinna träffa men detta som är fokus. Fatta det är inte ens två veckor kvar längre tills jag är klar med skiten, en skitskola! Det kanske inte är en skitskola, det som varit bra är endel konsulter!


RSS 2.0