Egoist javisst!

Natten är här och jag är vaken, vaken i en värld som sover. Tankarna rinner förbi men stannar inte, vad ska jag tänka, vad ska jag göra, hur ska jag agera. När var hur?

Vem, vad, vilka?

Hur ska man få svar på alla frågor om man inte vågar fråga dom?
Varför ska alla försöka spela ett spel? När man spelar ett spel finns de dom som säger man ska ha kul längs vägen och dom som säger att de viktiga är att vinna!

Om det viktiga är att vinna får man fuska då? Får man ta till alla knep man kan bara för att komma i mål först?
Om man är riktigt grym på spelet kommer man då lyckas att ha kul medans man vinner pga man är skicklig?

Jag tror på ärlighet i de sociala spelet, jag tror på ett icke "svenskt" sätt. Med detta menar jag, prata med dom du känner för, prata med hela kroppen och visa vad du på riktigt känner och menar. Våga visa passion, våga visa kännslor. Tycker du någon har en fantastisk jacka eller ett underbart leende, säg då detta.
vad känns inte bättre än att se en annan människa bli spontant lycklig av något man inte förväntade sig!

MEN när man gör detta i sverige bemöts man på två sätt, antingen får man ett jätte leende följt av ett blygsamt tack, med kännslan om att man har förgyllt denna persons dag, vecka.
ELLER så får man snea blickar, på sin höjd ett kort tack och personen tycker att man är dum i huvudet och flyttar tre, sju ja varför inte 15 steg bort ifrån platsen den stod på, platsen breve personen som bara var ärlig och vågade!

Jag tror ändå på ärlighet och tanken om att förgylla livet för andra, när man förgyller livet för andra gör man de för sig själv. Det är inte bara för att få anndra att må bra, det är även för att själv få må bra, så är slutsatsen då att jag är egoist?

Svarta fingrar efter allt packande av glas

dsc04001 (MMS)

Svarta fingrar efter allt packande av glas


Film: Love and other drugs

Riktigt bra film, Jake är helt otrolig! Grymt hur han kan få folk att göra som han vill! GRYM!

<object width="640" height="390"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/Kf8kTBqOxz0?fs=1&amp;hl=sv_SE"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/Kf8kTBqOxz0?fs=1&amp;hl=sv_SE" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="390"></embed></object>

Min man!

Okej, idag såg jag en film som inte gjorde mig mer såld. Jag har aldrig varit någon sucker för kändisar. Men Jake Gyllenhaal, vilken kille, där har vi mitt frikort, eller min man... Jag har tänkt att gifta mig med honom bara så att ni vet! Och efter filmen Love and other drugs, vart de ju inte bättre, GAHHHHH!!!

Hur ska någon någonsin kunna komma upp till hans nivå, de e ju inte som att man har höga krav. nej nej inte alls. HA HA

När man som kille lyckas vara söt och sexig på samma gång, då, då har man DET. Han har det och mycket mer.
Äsch kolla själv!!








Närgången dejt med DR.

Va hos doktorn imorse, kom in på vårdcentralen en gubbe gick före mig förvirrad, jag tog nummerlapp å sen visa de sig han med skulle ha en så jag tänkte han va före då ska han ha lappen före, sen när jag väl vart inropad så fick jag den läkaren jag absolut inte gillar, då tänkte jag FAN för att jag ska va snäll och göra rätt för mig, hade jag vart ego hade jag fått en annan läkare.

Denna läkare är en som glor på brösten, tar gärna lite extra på en, ja sånt som man inte riktigt känner sig bekväm med som tjej. Vet flera som säger samma sak som mig, tyvär för han är en bra doktor.

Jag berättade för honom att jag e trött på att vara sjuk och att jag varit de från å till hela tiden, han tog mig på allvar så då kompensera de lite hans äcklighet. fick ordinerat tre prommenader om dagen på 20 minuter, hostmedecin, nässprayoch naproxen värktabletter. Dom tömde mig på blod för en massa prover och ska ringa om det är något. Så de blir vila och prommenader för mig och hoppas på att jag blir bra tills mitt hjärta ska komma på besök!

När jag kom ut från doktorn hade jag varit där inne jätte länge, de kändes nästan som man varit på dejt, han fråga sånna saker som man kan fråga på dejt, de va bara kaffe som saknades, han hae ju nästan klätt av mig med, en närgången dejt. haha.

Kom till apoteket för att hämta ut mina saker å hade han glömt att skicka recept på nässpray, fick gå tillbaka och klart han kom ihåg mig, så ett nytt recept skrevs och det löste sig. (sa mannen som sket i vasken)



Bildtext: Använder mig av denna bild igen, men den beskriver så bra hur jag känner mig när jag e sjuk!

Jag dör

Som ni förstår har jag sett många filmer i helgen, de flesta riktigt bra! Jag blir inte frisk, börjar jag bli risk så en, två dagar senare vänder de å blir jätte kass igen, så imorn inger jag doktorn. De här går inte!
Jag tappar träningen, när jag inte tränar blir jag ledsen i själen. Jag mår inte bra av att inte träna, och kan inte se på mig själv med ärliga ögon. Men bara att lyssna på kroppen och fortsätta igen när man mår bättre.

Jag lever.

Film: Eat pray love

Mysig film med otroligt många budskap, ville se den för det är Julia Roberts och Tuva Novotny. Den va mysig men inte en film jag vill se igen på en gång, men en film som kommer tänkas på och komma upp många ggr.
Så nu får jag lära mig att sluta tänka, inte de lättaste, men se filmen!


Film: Burlesque

Denna film var underbar. Hade dragit för gardinerna och bara låg och njöt, en riktigt mysfilm.
Denna kommer ses många gånger, om och om igen. Kan tänka mig att de är en mer "tjejfilm" men ge den ett försök killar!


Film: Faster

Riktigt skön rulle, snygga bilar och snygga killar, även snygga tjejer för den som vill ha de!


Film: The princess and the frog

En jättemysig feelgood film. Har man inte sett denna Disney film så är det den man ska se efter Trassel.


Christina Aguilera

Grymt bra!


Ni dystra själar, tänk på detta ;-)

dsc03977 (MMS)

Ni dystra själar, tänk på detta ;-)


Marinad test

Nic har gjort en jätte rolig sak, han har testat marinera fläskfile i 5 olika marinader, här kommer resultatet:

Kiwi
Nic: Bra konsistens, kiwin har inte påverkat smaken så mycket, bara gjort köttet mört. 5/5P
Anna: Tyckte inte om smaken 1/5P

Citron:
Nic: För surt inte tillräckligt mört. 2/5P
Anna: Nästan för surt men gott. Passar till sallad och öl en sommardag! 3/5P

Konstgjord citron:
Nic: För surt, inte tillräckligt mört kändes inte äkta i smaken. 1/5P
Anna: För surt, kändes lite torr. 2/5P

Bikarbonat:
Nic: Slemmigt men mört. 3/5P
Anna: Lite för mört, men en fin bit. 4/5P

Alla:
Nic: Mört men borde ha marinerats kortare tid, inte 15 timmar. 4/5P
Anna: Bra smak, bättre konsistens på de tjockare delarna av köttet. 5/5P

Slutsats: Marinera fläskfilen i alla ingredienser men kortare tid, nästa test blir på hur länge man bör marinera, på återseende!

Karta på hur köttet låg och poäng. Resulta...

dsc03976 (MMS)

Karta på hur köttet låg och poäng. Resultat kommer snart


Smak-lunch hos nic. Kött i olika marinader

dsc03975 (MMS)

Smak-lunch hos nic. Kött i olika marinader


På uppdrag. Och kallt är de. Men jag klaga...

dsc03970 (MMS)

På uppdrag. Och kallt är de. Men jag klagar inte, kunde tagit på mig mer


Jag bjuder på den...

... Jag skulle fylla på vatten i vattenkokaren. Inget som är svårt. Sätter vattenkokaren under kranen, sätter igång vattnet, tänker nu räcker det. trycker med tummen på handen som håller i vattenkokaren på knappen där man stänger av vattenkokaren. Tänker men nu måste jag verkligen stänga av vattnet, trycker på denna knapp igen. haha tills de går upp för mig att vattnet stänger man av på kranen, där kan man säga att jag hade lite otur när jag tänkte. Tänkte dela med mig till er av denna, alltid nån som får sig ett skratt :)


Film: Trassel

Denna film däremot skulle jag kunna se flera gånger om!
Det här är en måste se film. Mer vill jag inte säga :)


Film: Megamind

Nej det var inte en av de bättre tecknade, en bra tecknad film vill man se igen, den vill man ha som bakgrundsfilm, bakisfilm, sjukfilm, somna till film. Men Megamind är ingen sån film för mig.


Film: Puss

Jag såg filmen Puss med bla. Alexander och Gustav Skarsgård igår. En svensk film.
Min kännsla på hela filmen är att den va seg på ett julkalender vis. det bytte typ aldrig miljl, allt va lite öerdrivet och segt, en gubbe smög runt och man visste inte riktigt vad han ville.
Jag rekomenderar inte denna film, men tycker ändå man ska sett den själv!


Film: Grandmas boy

Ligger man hemma i 39 graders feber, blir det ingen bio. Så tråkigt, men men.
Då har jag kommit på att jag får fylla ut tiden med att sova och se på film. Fick tips om en rolig film igår, såg den idag, den va riktigt rolig, trailern är bra men inte lika bra som filmen som verkligen måste ses!



Skratta mera!

Host host host!
I morse va jag och jobbade halvdag!
Jag hade djungeljumpa med barnen. OJ OJ OJ vad dom tycker det är roligt, när man berättar med inlevelse, när man är med och leker när man agerar vissa av djuren, dom har kul, jag har kul!

Det är inte roligare än vad man gör de! Det gäller inte bara krogen som man ibland säger när man går till ett ställe som är sådär, utan det är även i vardagen. Skratta mera! Man kommer så långt på att skratta, jag lovar!

Jag älskar när man råkar se en människa på stan, tunnelbanan ja spontant, man ser hur dom tar upp mobilen och får ett sådär töntigt leende som förmodligen en flört eller kärlek ger dom!
Ta till vara på dom stunderna, låt folk se era leenden och njut av andras!

Spex i lördags

Fick tag på lite bilder från i lördags, haha man ska inte sticka under stolen med att det är kul att spexa!


En typiskt glad Anna


Vi dansar macarena


Hittade Teds uniform, dock har jag inte bilderna där jag hade mer militärkläder på mig.

Deckad

Igår somnade jag vid 19 snåret, idag vakna jag vid 9. vi snackar 14 timmar sömn, vakna några gånger av att jag hade sån slemhosta, jag klunkar den där hostmedecinen. Jag missade tillockmed Solsidan! Men den ska jag se nu, sen sova mer! Blir trött av hostmedecinen...

Föresten ni vet vilken dag de e idag va? Alla hjärtans dag! Vi gillar inte denna dag vi som e singlar!

En svensson, jo tjena!

Först måste jag säga att på föregående inlägg så skelar jag riktigt rejält, om någon sett de!? Denna skelning är på riktigt, visste inte att jag skelade så mycket :P haha riktigt illa...

Min hals mår inte bra idag! Hostan river halsen som att jag skulle svalt en studsboll med sandpapper på som studsar upp å ner många gånger om när jag hostar!

Sen måste jag bara lägga till, igår när jag var ute (vilket jag inte borde varit för att spara min hals) så sprang jag in i en helt fantastisk kille, en sån som man bara måste nämna! Inte så att han va skit snygg eller jätte kaxig eller nått sånt, utan bara så fantastisk utstrålning och står där och ler, vi pratade och hade riktigt kul, han var inte platt på det sättet svenskar oftast är! Utan han var levande!

Dagens plus: Levande leende människor
Dagens minus: sandpappers-studsbolls-halsont

Snacka om stor öl

dsc03964 (MMS)

Snacka om stor öl


Till dig chang!

dsc03962 (MMS)

Till dig chang!


Lagar wook

dsc03961 (MMS)

Lagar wook


Jag fick livets blad :)

dsc03960 (MMS)

Jag fick livets blad :)


Fina ida och jag fikar. Hon fick ett hjärt...

dsc03958 (MMS)

Fina ida och jag fikar. Hon fick ett hjärta i sin latte


Slyna

Synonymer till slyna är: Luder slampa slinka.
Synonymer till slampa är : Hora luder lättfotad slyna

Jag vaknar av ett telefonsamtal som gjorde mig lite äcklad!
Jag fick höra om en tjej som var en riktig "slyna" igår, en tjej som gick från den ena killen till den andra på en sekund. Och vilka är killarna som går med på de här? Den första killen kan jag förstå han fick ju med sig en tjej, men den andra som tar över den redan använda och förmodligen tänker hål som hål. Vad är hans problem?
Vad är hennes problem? Det värsta av allt är att en sån här tjej oftast inte annvänder kondom.
Haha moralpolisen Anna, men seriöst, hur äckligt är de inte!

Så vem gör mest fel, hon som förmodligen kommer få de hon vill? eller han som tar över de redan annvända som är sprutat i? Eller han som va där från början och inte gör en min åt detta beteende?

Det är tragiskt men jag hade med kallat henne Slyna!

Godmorgon världen:)

dsc03946 (MMS)

Godmorgon världen:)


Citat från dagen

Mmmm kött, det här är dött djur, Muuummmmssss!
- 4 årig flicka äter kycklingklubba

Dagens samtalsämne!

Jag ska som alla andra prata om vädret. Detta väder, nej de är inte kul att köra bil i MEN det finns en mysfaktor på det här vädret, man får krypa in i sängen, under ett täcke med massa filmer, för man ska inte ut å köra å bussarna går inte, sååååå synd! (ironi ;)

Jag gillar snö å som jag sagt tidigare ska man göra nått så ska man göra de mycket eller lite inte nått mellanmjölk sverige sätt, utan våga satsa!


Bild: Aftonbladet


Fyndigt 2

Om man åker dit för fortkörning kan man skylla på att det var en gas olycka?


Fyndigt

Om man har sex utomhus är man en uteliggare då?


Kosmos

Om man vet de man önskar sig inte kommer bli av och man själv inte kan styra de bör man släppa och gå vidare.
Men de e lätt att säga till anndra å säga till sig själv, desto svårare att göra...

Ibland borde man vara en robot, en robot har ett kretskort, du kan programera om detta om nått går på tok.
Men nä nu ska vi styras av kännslor och skit.

Igår låg jag och kollade på ett program på 3an med simon och tomas, och Tomas Dileva fick inreda ett rum.
Vilken männiksa, på ett possetiv sätt, vilket lugn, jag tycker han är cool och jag tycker han är äkta!
Han om nån har nog hittat meningen med livet, sin mening...
Tomas frågade Dileva vad han hade hållit på med om han inte gjorde de han gör nu, då svara han de vet jag inte för de här e de jag vet, de här e de jag älskar att göra och alltid har gjort, som att jag aldrig slutade leka, jag har aldrig känt att jag går till ett jobb...

Tänk å få ha de så, så okommplicerat!
Så antingen vill jag vara en robot eller en Tomas Dileva...


Första lasset inne. Får se om dom går att ...

dsc03938 (MMS)

Första lasset inne. Får se om dom går att äta sen.


De tar sig:)

dsc03936 (MMS)

De tar sig:)


Nu då

dsc03935 (MMS)

Nu då


Nu bakas det, kan du gissa vad?

dsc03934 (MMS)

Nu bakas det, kan du gissa vad?


Toffelhjälte

Jag har så svårt för det här med att folk är tofflar, speciellt killar!
Ojojoj vilka små bitchar ni är till era tjejer. Nä men klart man har en annan relation till en människa man är kär i klart man vill träffa den människan mer eller mindre hela tiden, men vad är sunt? Ska man förlora sina vänner för att man har någon man är kär i? ska man behöva välja? varför kan man inte ha båda?
Det är viktigt att komma ihåg sitt egna liv, att komma ihåg vem man är. Tänk om jag en dag vaknar å inser att jag är min killes skugga i kvinnokropp, nä fy fan! Inte min grej.

De som är riktiga tofflar, förlåt, sjunker i värde i mina ögon. kanske inte mycket men lite.
I ett förhållande ska man absolut finnas för varandra, kunna mötas, ge och ta men allt de klarar man utan att vara en toffel!

Från Wikipedia
Toffelhjälte, mannen i familjen som styrs av kvinnan. Ett praktexempel är karaktären Lilla Fridolf (radioteater, film och serie). Ett annat känt exempel är General Alcazar i Tintin. Ordet är känt sedan 1896 (NE:s ordbok). Se även Svenska Akademiens Ordbok.

Att stå under toffeln, (från ty. unter dem pantoffel stehen) är ett uttryck som används med syftning på skon som symbol för herravälde och toffel som typisk kvinnlig eller hemmabetonad fotbeklädnad. Ytterst anses uttrycket komma från Asklepios yttrande till Herakles:

Jag blev aldrig som du slagen med Omfales guldsandal

härifrån kommer uttrycken toffelregemente och det ironiska toffelhjälte. Vardagligt nedsättande uttryck för mannen i ett äktenskap där hustrun bestämmer.

Toffelhjälten kan ofta ses som en typ av antihjälte.


Smärta

Wonder woman tröjan på, kan de bli fel?
Ska hämta min mamma på jobbet nu sen ska jag smita in och kopiera mina intyg med.
Du kanske anar till vad, berättar mer i morgon! Man ska inte ropa hej för tidigt!

Du vet den där operationen jag gjorde, den har inte spökat eller gjort ont, men NU.
Nu e den fruktansvärd, å som jag sa till min killkompis denna smärta e nog som att föda barn, varför kan inte ni göra de, klämma ut en liten unge ur urinröret. Varför ska vi behöva gå upp 20 kg å sen ha bristningar å löst skin på magen. Nä usch! (säger jag nu) Men ja denna smärta skulle jag inte önska min fiende.

Så jag har sovit lite nu, vilka skumma drömmar, kanske hänger ihop, är man sjuk eller har ont så drömmer man konstigt!?

Man kan inte alltid va på topp, som jag ti...

dsc03933 (MMS)

Man kan inte alltid va på topp, som jag tidigare nämnde, grymt trött. Borde jag ens kört bil? De e illa när man kommer på att man inte kommer ihåg vad det är för väg man kört eller vad som hänt de senaste minutrarna. Jag tror inte ens smink hjälper detta. Detta får sömn och stark hostmedicin råda bot på! De känns som jag har magneter i ögonlocken, de blir extra svårt att hålla dom öppna då!


Hjärndöd!

Vaken men död, jag känner mig som en skylltdocka som kan andas men inte tänka.
Somnar snart sittandes, men innan jag lägger mig igen och somnar så sja jag till läkaren och svara på ett mail.
Just nu kollar jag på Vakna med the voice! jag gillar verkligen de som tvprogram. Man behöver inte tänka så mycket när man kollar de, de e lika lätt att se på som tecknad film eller dom värdelösa programen på Mtv.

... Sniglarna

dsc03930 (MMS)

... Sniglarna


Jag vet inte vad som ser äckligast ut, kor...

dsc03931 (MMS)

Jag vet inte vad som ser äckligast ut, korven eller...


Beppes Godnattstund

" Jag fyller ju 20 minuter i 7, därför är det fest" Haha tänk om man hade fest hela tiden man fyllde 20 minuter i 7, de e då man säger livet är en fest!


Pippi Pelikan

Pippi Pelikan var en av mina favvoriter och jag blir glad när jag ser på de igen! Någo som känner som mig?


Ika i rutan

Ika i rutan var inte någon am min favorit, men vem kommer inte ihåg henne?
Hon känns dock välldigt hög, roligt när man ser på detta och jämför med dagens barnpogram!


Barnprogram

Igår när vi åt middag ihop, jag och grabbarna så kom vi in på ett roligt ämne. Gammla barnprogram som vi såg som små, typ Björnes Magasin som förstördes när dom bytte ut björne, Pippi pelikan, Ika i rutan etc etc.
Tänkte lägga upp några från youtube, har ni några ni brukade se på?




Att vara en struts!

Jag mår bra, jag mår fint!
Men jag sitter och frågar mig själv hur ska man besluta saker? ska man lida ett tag och hoppas på guld i slutet? ska man hoppa över att ens chansa och slippa lida? Hur gör man? Vad gör man?

Tankarna snurrar och är många, tankar om en massa olika saker!
Menar folk alltid det dom säger? Vad vill jag jobba med? Kommer jag våga släppa in nya människor i livet?
Vad ska jag göra med mina mål och drömmar? Ni vet sånna tankar som skapar fred på jorden, eller snarare en innre frid. Jag har fortfarande inte ett helt hjärta, de fattas bitar, även om de inte är långt ifrån så händer de ibland saker som gör att bitar från hjärtat lossnar igen. MEN har det en gång varit helt så kan man laga det igen! Bara annvända sig utav ett riktigt bra limm, familj vänner och mycket skratt!

Ibland känner jag mig som en struts som stoppar ner huvidet i sanden, när man e där nere försvinner problemen men såfort man kollar upp igen så finns dom kvar, och för att slippa dom måste jag bli ett djur som kryper ner i sanden och inte kommer upp!
Men igentligen vad är faran med att möta sitt problem? Jag ska inte sluta vara en struts bara för någon annan skapar mig ett problem, Jag får i första hand tänka på mig själv och sedan ta de utifrån de! Detta betyder att jag kanske slutar göra saker och prata med folk, you never know!

Ps. Jag har stängt ner min Facebook, det ni! OCH jag är så jävla nöjd å det känns riktigt bra, mer om det en annan gång!


Äntligen hemma. Nu checkar jag ut, eller i...

dsc03929 (MMS)

Äntligen hemma. Nu checkar jag ut, eller in. Beror på hur man ser på det. Men kanske inte de bästa slutet men bra taxi!


Jävligt fin öl.

dsc03928 (MMS)

Jävligt fin öl.


Nu nästa ställe med mr.x :)

dsc03927 (MMS)

Nu nästa ställe med mr.x :)


Cool

dsc03923 (MMS)

Cool


Grym låt, grym röst

dsc03915 (MMS)

Grym låt, grym röst


Live band, gissa vart ;-)

dsc03912 (MMS)

Live band, gissa vart ;-)


Livemusik is the Shit

dsc03912 (MMS)

Livemusik is the Shit


Hoegaarden för killarna

dsc03911 (MMS)

Hoegaarden för killarna


Liffeys och en öl, förvånad? Yssa mig jona...

dsc03908 (MMS)

Liffeys och en öl, förvånad? Yssa mig jonas ;-)


Taxi till ängeln

dsc03907 (MMS)

Taxi till ängeln


Skål Mackan

dsc03904 (MMS)

Skål Mackan


Jag är ute med Mackan och mr.x varför slut...

dsc03903 (MMS)

Jag är ute med Mackan och mr.x varför sluta efter helgens vinnande koncept!


Haha. Bränna sig i borås betyder handen i ...

dsc03895 (MMS)

Haha. Bränna sig i borås betyder handen i cola.


Gubben i lådan gubben i lådan...

dsc03894 (MMS)

Gubben i lådan gubben i lådan...


Jonas jonas och johan de 3 j:na, kollar fo...

dsc03893 (MMS)

Jonas jonas och johan de 3 j:na, kollar fotboll, yssa


Sova på bussen, javisst! Medans jag dricke...

dsc03892 (MMS)

Sova på bussen, javisst! Medans jag dricker ännu en öl, undra vem som är tjejen. Haha


Så här gör man i borås! Sprayvispgrädde, Hehe

dsc03891 (MMS)

Så här gör man i borås! Sprayvispgrädde, Hehe


Förklaring

För er som inte fattar så sitter jag och jonas och har ölprovning, A = annas poöng för ölen J = jonas poäng för ölen. jag är för tillfället nere på besök i Borås!Jag kunde ha de sämre :P

A 3. J 4

dsc03889 (MMS)

A 3. J 4


Jag ångra mig, yssa den! A 1,5. Några klun...

dsc03888 (MMS)

Jag ångra mig, yssa den! A 1,5. Några klunkar räcker


A 3,5. J 2

dsc03887 (MMS)

A 3,5. J 2


A 2. J 3,5

dsc03886 (MMS)

A 2. J 3,5


Det går bra nu

dsc03884 (MMS)

Det går bra nu


Klart jag vann

dsc03883 (MMS)

Klart jag vann


Det börjar bra

dsc03882 (MMS)

Det börjar bra


Varför ens sluta?

dsc03881 (MMS)

Varför ens sluta?


Jag och jonas

dsc03880 (MMS)

Jag och jonas


Med fina Nathalie

dsc03879 (MMS)

Med fina Nathalie


Finaste paret

mms_img50575 (MMS)

Finaste paret


Nathalie med cool frisyr

dsc03878 (MMS)

Nathalie med cool frisyr


SMS-inlägg

dsc03877 (MMS)


Tjejer

dsc03876 (MMS)

Tjejer


Jonas b

dsc03872 (MMS)

Jonas b


Jonas ful

dsc03870 (MMS)

Jonas ful


Borås. Hallonröda strumpor

dsc03869 (MMS)

Borås. Hallonröda strumpor


RSS 2.0