Konst

dsc03428 (MMS)

Konst


Ligger i badet. Vardagslyx

dsc03413 (MMS)

Ligger i badet. Vardagslyx


Fixar mig med sandra. Det va inte igår jag...

dsc03410 (MMS)

Fixar mig med sandra. Det va inte igår jag träffa henne. Vad fin min vän är


Glasögonen

dsc03402 (MMS)

Glasögonen


dagens stjärnglans

Musiken fyller den sista timmens tystnad innan jag beger mig till jobbet, myser med te.
Nu skulle jag vilja ha ett annat jobb, jag vill göra något annat...

Igår va inte en rolig dag, jag somnade kl 22 av utmattning.
Skönt att jag kunde somna och skönt att jag kunde sova en hel natt, en hel natt utan mardrömmar, det va länge sen jag hade en mardröm!

Idag blir det jobb varvat med läkarbesök, inget jag ser fram emot, ska till gyn och göra celltest bla.
Något jag inte kunde göra i skåne då jag aldrig fick nån tid, jag va inte riktigt välkommen av läkarna.
Men nu är jag tillbaka där jag började. Det känns konstigt att säga de så, tillbaka där jag började, som att de som hänt aldrig hänt, men de har det, de har gett mig en ryggsäck och en otrolig erfarenhet.

Nä nu dansa vidare och fixa mig!



Slutat för dagen och iväg för ärenden:) ro...

dsc03349 (MMS)

Slutat för dagen och iväg för ärenden:) rolig och bra dag


Kaffe på morgonen. Få vakna.

dsc03346 (MMS)

Kaffe på morgonen. Få vakna.


Giraff Madde. Haha. Hon är fläckig som en ...

dsc03343 (MMS)

Giraff Madde. Haha. Hon är fläckig som en och har dom orange tonerna.


Haha. Ska få massge av Madde. Haha hon frå...

dsc03342 (MMS)

Haha. Ska få massge av Madde. Haha hon fråga om de e porrit om hon tar olja. Haha


Vi ser ensam mamma söker.

dsc03339 (MMS)

Vi ser ensam mamma söker.


Fina fina Madde, någon som vill ha henne?

dsc03338 (MMS)

Fina fina Madde, någon som vill ha henne?


Utsikten vi hade. Kommer mer sen när Madde...

dsc03324 (MMS)

Utsikten vi hade. Kommer mer sen när Madde lägger upp sina bilder. Fina fina Madde.


Jag har inte bara pepparkakor;-)

dsc03326 (MMS)

Jag har inte bara pepparkakor;-)


Sitter och väntar på Madde. Nu blir det Or...

dsc03323 (MMS)

Sitter och väntar på Madde. Nu blir det Ormingeskogen vid kummelberget.


Nu drar jag ut i skogen med Madde och troy...

dsc03317 (MMS)

Nu drar jag ut i skogen med Madde och troy. :)


kärlek.


Blött kallt och äckligt

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Så ja, ville bar skrika av mig lite... Ligger hemma, har halsfluss! Det e jätte skönt att ha en helg att ta de
lungt på och nästa blir en sån med då jag knaprar piller... MEN ta det lungt betyder många timmar att tänka på!
Det betyder att min hjärna inte blir så glad! Jag har mens. Det är väldigt viktigt att veta, JA jag har MENS.
Det är mycket och det är rött. det är äckligt! OCH det påverkar mitt humör ännu mer...
Upp och ner ner och upp, som man sjunger... 

Jag va i Helsingborg förra helgen och har inte skrivit nått om de å vill inte skriva nått om de!
Jag va arg å ledsen å förvirrad men mest arg efter den resan. men ändå så va de som nått stort släppte!
Jag e klar på nått sätt. sen har jag jobbat, kommit hem och sovit och jobbat... Sen fick jag halsfluss...
Det vart bara värre och värre i torsdags, kände mig mer och mer slut. tillslut kände jag mig döende...
brorsan kom och hämta mig, fick läkartid. hade halsfluss.. den natten svettades jag bort all feber,
de sjukaste jag varit med om, helt galet! de va dyngsurt i min säng. blött kallt och äckligt...
Dagen efter hade jag ingen feber längre, hur bra e inte de!



Tänkte att jag skulle ge er en äcklig bild så ni kan känna er lite äcklade med mig!

Vet inte om de syns, men är råbocken. Mysi...

dsc03249 (MMS)

Vet inte om de syns, men är råbocken. Mysigt att se


RSS 2.0