haha igen


haha


Känslan att vara otillräcklig

En kännsla att man inget kan göra för att hjälpa, i många fall räcker det att finnas där. Men om det kväver en långsamt då? Om jag känner jag vill släppa allt och bara åka dit som stöd, men inte kan? Det är tufft men ibland det bästa, nu kan jag bara hålla tummarna om att allt går bra.

Hårfärg

Jag brukar alltid köra mörkbrunt, nästan svart, men funderar nu på en varmare rödbrun ton, inte så man ser det röda utan lite varmare, vad tror ni? Halvdag idag, sen hem och så har jag tvätttid ikväll, det känns riktigt skönt, ska bara mysa och se idol, för det är jag värd! Igår hade jag gäster hos mig, min faster, mina kusiner och mina föräldrar, mysigt, vi var 6 pers och alla hade fått plats i soffan och på pallen om vi hade suttit trångt, känns även super!

Fundering

Jag tänker mycket, välldigt mycket, har allmäna frågor om tex kroppen och vetenskap! Tänkte delge mig av mina tankar, har jag tänkt det kanske även ni gör de!

Hur transporteras ljudvågor? Det känns som ljudet gör som värmen och går uppåt men tänker man på en fladdermus går de rakt fram och sprider sig, svar någon?


Lycka!

Är när det är onsdag och klockan är 20:00, bonde söker fru!

Dock borde jag se de med fina sandra! Men konstigt nog har onsdag blivit en städdag, även helgen.

Underbart att se de fina rosorna samtidigt som tvn :) (hade bild men gick inte att ladda upp)


Rosor

Igår hade jag en mys-lunch med Sandra å prinsessan Julia. Sen slog huvudvärken till, kändes som pannan skulle åka över ögonen.

När de sen ringer på dörren står X där med fantastiska rosor till mig!


RSS 2.0