Fotboll, inte min grej men öl är gott och ...

dsc02838 (MMS)

Fotboll, inte min grej men öl är gott och kompisarna är bra:)


Fåfängan, lyssna på allsång.:)

dsc02828 (MMS)

Fåfängan, lyssna på allsång.:)


Fina jocke och janet på, tro det eller ej,...

dsc02797 (MMS)

Fina jocke och janet på, tro det eller ej, Carmen!


SMS-inlägg

dsc02796 (MMS)


Wanna get lei(d)?

dsc02791 (MMS)

Wanna get lei(d)?


SMS-inlägg

dsc02789 (MMS)


SMS-inlägg

dsc02788 (MMS)


Mohaha

dsc02786 (MMS)

Mohaha


SMS-inlägg

dsc02780 (MMS)


Ser ni vårat tema. Nu är det party

dsc02777 (MMS)

Ser ni vårat tema. Nu är det party


Morgonrock och högklackat.

dsc02776 (MMS)

Morgonrock och högklackat.


SMS-inlägg

dsc02774 (MMS)


I högklackat blir allt en fest

dsc02773 (MMS)

I högklackat blir allt en fest


Väntar på tuben. In till stan

dsc02766 (MMS)

Väntar på tuben. In till stan


tankar!

Hmm, ibland behöver man bara skriva av sig fast man inte vet hur man ska börja, jag e arg idag, jag har kännt mig irriterad å arg flera dagar, de släpper inte... är inte nöjd, saker och ting fattas... jag vet inte vad å jag vet inte hur jag ska ändra det, bara att pina ut... ska fixa mig snart och åka in mot stan och träffa ida, vilken vän jag har i henne. Det är så jag är, så möter hon mig och det gillar jag! Jag tycker vi ska skaffa ett spray som man kan spraya på folk man tyker är jobbiga så krymper deras armar, ben, öron, näsa och lite anndra detaljer... hade inte de sätt jätte kul ut och de får en falsettröst! Mohhaha...

Jag är besviken på att människor inte kan hur man ska bete sig. Det är ett faktum att inte alla älskar varandra! Men känner man samma människor kan man visa sina kompisar den respekten att respektera eller iallfall aceptera varandra... så är det i alla relationer, vänner, arbete, familj, kärlek... Man kan alltid visa respekt eller iallaall aceptera... okej hatar man varandra behöver man inte känna respekt men är anndra människor med så kan man väl göra de för deras skull!

Har jag fel?

Badar ute i flottsbro. Är arg och har Mens...

dsc02761 (MMS)

Badar ute i flottsbro. Är arg och har Mensverk. Inge bra.


SMS-inlägg

dsc02760 (MMS)


SMS-inlägg

dsc02759 (MMS)


Ute på deras brygga

dsc02758 (MMS)

Ute på deras brygga


Utsikten från dörren

dsc02757 (MMS)

Utsikten från dörren


Utsikten från matbordet

dsc02756 (MMS)

Utsikten från matbordet


HairSpray en film man blir sjukt glad av. ...

dsc02755 (MMS)

HairSpray en film man blir sjukt glad av. Mys vi har det:)


2 kalla öl och lovisa gör sommardrink. Ah!

dsc02753 (MMS)

2 kalla öl och lovisa gör sommardrink. Ah!


Mjukglass i trosa

dsc02752 (MMS)

Mjukglass i trosa


Lovisa ska göra saft:)

dsc02751 (MMS)

Lovisa ska göra saft:)


Mums

dsc02749 (MMS)

Mums


Oh en liten unge. Och det fanns en till

dsc02747 (MMS)

Oh en liten unge. Och det fanns en till


Saknar dig men i morgon ses vi! Kärlek

dsc02520 (MMS)

Saknar dig men i morgon ses vi! Kärlek


Min fina mamma :)

dsc02745 (MMS)

Min fina mamma :)


Soldäck

dsc02741 (MMS)

Soldäck


Nu ska vi ut med båten. Det va sol. Vi hop...

dsc02740 (MMS)

Nu ska vi ut med båten. Det va sol. Vi hoppas på mer!


SMS-inlägg

dsc02737 (MMS)


SMS-inlägg

dsc02735 (MMS)


Vi hittade två hundar och ringer nu polisen.

dsc02734 (MMS)

Vi hittade två hundar och ringer nu polisen.


Nice väder. Bra dag

dsc02721 (MMS)

Nice väder. Bra dag


Dricka vin och chilla

dsc02716 (MMS)

Dricka vin och chilla


Sara och jag badar

dsc02715 (MMS)

Sara och jag badar


Adam Tönt

dsc02711 (MMS)

Adam Tönt


Bröllopsfotografen på film nu:)

dsc02708 (MMS)

Bröllopsfotografen på film nu:)


Utsikten från tåget. Helt underbart.

dsc02705 (MMS)

Utsikten från tåget. Helt underbart.


Kolla vad jag sprang ikapp

dsc00589 (MMS)

Kolla vad jag sprang ikapp


Utsikten från där jag dricker en öl. Och t...

dsc02696 (MMS)

Utsikten från där jag dricker en öl. Och tvätten har jag tagit hand om:)


Eric saade nu;-)

dsc02695 (MMS)

Eric saade nu;-)


Ah... Borde gå hem till tvätten

dsc02694 (MMS)

Ah... Borde gå hem till tvätten


Väntar på sushi:)

dsc02693 (MMS)

Väntar på sushi:)


Titta på han. Fantastisk film

dsc02691 (MMS)

Titta på han. Fantastisk film


Ah vilken karl.

dsc02689 (MMS)

Ah vilken karl.


Dear john ser jag nu på tåget. Undra om de...

dsc02687 (MMS)

Dear john ser jag nu på tåget. Undra om den är bra. Haft en mysig helg. Vissa saker bättre än andra men lätt värd att komma ihåg:)


Ah i bilen påväg till värmdö:)

dsc02674 (MMS)

Ah i bilen påväg till värmdö:)


Kom hem till min fantastiska orkidé. 20 bl...

dsc02671 (MMS)

Kom hem till min fantastiska orkidé. 20 blommor på en gren


Jag gillar förstaklass. Slippa ha någon br...

dsc02670 (MMS)

Jag gillar förstaklass. Slippa ha någon breve sig och ha utrymme för benen och stora säten och inte några ungar som skriker. Hehe


Sitter och lyssnar på tanterna bakom mig. ...

dsc02667 (MMS)

Sitter och lyssnar på tanterna bakom mig. Dom kan inte snacka, äppla trä. Haha


Jag har inte igentligen lust att prata tel...

dsc02665 (MMS)

Jag har inte igentligen lust att prata telefon ändå vill jag det. Jag har inte lust att hitta på nått ändå gör jag det. Helt sjukt hur man kan tappa glöden. Jag ska ut till m för att packa, känns rätt jobbigt, att behöva rota i gammalt när man vill blicka framåt. Jag känner verkligen att de bara kan bli bättre, och än så länge har jag inte dött så var dag stärker mig. Känslan att klara mig själv är guld. Men jag gillar inte att va ensam däremot gillar jag att vara själv. Det är stor skillnad, det är något man själv styr över. Men ensamhet styr man inte över den är där varken man vill eller inte. När jag varit ifrån stockholm, familj och vänner över ett halvår så inser man vissa saker. Som vad man vill ha i sitt liv. Jag vill ha relationer på samma bas, man ger och man tar. Och är det så att de inte funkar kan de vara då klarar man sig bättre själv.


SMS-inlägg

dsc02653 (MMS)


Hittade min bil men inte ägaren så vem ska...

dsc02652 (MMS)

Hittade min bil men inte ägaren så vem ska jag gifta mig med nu?


Sova på tåget kan man också göra. Haha

dsc02651 (MMS)

Sova på tåget kan man också göra. Haha


SMS-inlägg

dsc02648 (MMS)


SMS-inlägg

dsc02647 (MMS)


Tuffa ida, akta er på stan

dsc02622 (MMS)

Tuffa ida, akta er på stan


Kolla vad jag hittade på min kyl:)

dsc02620 (MMS)

Kolla vad jag hittade på min kyl:)


Min sallad

dsc02618 (MMS)

Min sallad


Nu sitter jag och ida på gröningen ska äta...

dsc02616 (MMS)

Nu sitter jag och ida på gröningen ska äta sallad. Nice


RSS 2.0