Det är dimma och jag har fått skrapa bilru...

dsc02996 (MMS)

Det är dimma och jag har fått skrapa bilrutan, nu till jobbet och till sjöhistoriska museet. Efter det kommer jossi, hon den fina tjejen kommer till sthlm. Underbart, imorgon är det lite fest för detta:)


Dagsformen.

Jag är splittrad, jag är förvirrad och jag är trött!
Framförallt är jag inte nöjd med mig själv just nu, dock nått bara jag själv kan ändra på! ingen annan kan komma och knäppa med fingrarna och sen skulle de va bra! Nopp det funkar inte så!

Men jag har gett mig in på att nu ska de hända saker, nu måste jag ta tag i de här! jag har sagt till mig själv att jag har till nyår på mig, de har jag inte jag har hela livet men min första etap är nyårsafton, min födelsedag.
Jag hoppas på att håret är längre då och jag hoppas på att kroppen är tightare!

Jag började igår att ransaka mitt liv, plockar bort saker som tar mer energi än ger energi.
Jag tycker det är nått sjukt jobbigt men man måste göra det ibland, även fast man för stunden mår skit så finns de ljus i tunneln, så är det alltid!

Något som gjorde min kväll och förmodligen min vecka, mitt hjärta kommer komma upp till sthlm och hälsa på mig till helgen, när jag som mest behöver det kommer hon! Helt fantastiskt! Jag längtar tills torsdag, tills mitt hjärta kommer =)

Imorgon ska vi ha utedag på förskolan och sen ska jag och spinna efter jobbet! Lika bra att köra nu!

Nu har jag hjälpt till att shoppa, Hehe

dsc02995 (MMS)

Nu har jag hjälpt till att shoppa, Hehe


Finn ett fel

dsc02983 (MMS)

Finn ett fel


800kronor böter hiih

dsc02982 (MMS)

800kronor böter hiih


RSS 2.0