SMS-inlägg

20110129250 (MMS)


Min tavla

dsc03800 (MMS)

Min tavla


SMS-inlägg

dsc03801 (MMS)


Bio :) gissa vad?!

dsc03752 (MMS)

Bio :) gissa vad?!


Poesi för fiskar - Ta mig

Haha dom som gör poesi för fiskar, är klockrena måste dela med mig av detta!
Detta är en parodi på tjejer och killar och den är värd att ses!


Hemma..

Skorna ska hämtas på tisdag, skönt.
Fika med Ida va jätte trevligt och mysigt! Drack grönt te, det som är bra med de gröna tet är att de inte är vätskedrivande, de uppskattas, bra att fylla på med vatten, jag vill ju inte bli av med de :P orka kissa hela tiden :P haha... Plus att de inte har nått koffein i sig!
Apoteket besökte jag, skönt! Nu kanske halsen vill ge med sig :)

Idag känns de surt att gå på pulver, kom hem och det luktade gudomligt i köket! Lika bra att stänga in mig på rummet, jag väntar på solsidan, som jag har längtat! jag är ingen person som gillar att vänta, kanske folka har märkt :P det är otroligt träligt...  så då vet man att de e  bara å vänta en vecka på nästa avsnitt.
Men idag skulle jag vilja mysa upp med en stor godispåse och bara se på film, men det går inte för sig!

Denna vecka soom kommer SKA jag bärja träna, men jag SKA även lyssna på min kropp så måste må lite bättre först :( it sucks!!!




Dag 5-7 och lite Solsidan

Oj vad dåligt det vart med skrivandet.
När jag inte har jobbat så har jag sovit, ungefär 14 timmar natten. Det är mer sovande än vaken tid.
Men sovandet har varit bra, jag har känt mig bättre varje dag, och nu när jag e trött eller nyvaken låter jag fortfarande so en kråka som druckit whisky.
Men pulvret har gått bra och jag känner resultat på magen, den är plattare men den har ju inget inehåll heller så de e ganska logiskt, jag tänkte träna på tisdag igen, å köra varannan dag igen som jag gjorde innan, saknar träningen, har abstinens, och mentalt känns de inte jobbigt med pulver. Får se om de e lika lätt nästa helg, de e helgen som e jobbigast!?

Även fast denna vecka varit kass då jag inte kunnat träna och jag går på pulver så har den varit underbar med!
Det visade sig att de finn någon rättvisa i vårat samhälle, 1 år efter allt hände så har familjen fått upprättelse, nu lämnar vi de bakom oss och blickar fram!

Jag har ju cellförändringar, vilket för mig är psykiskt jobbigt med allt från skåne perioden jag fick aldrig någon klarhet i vad de innebar, fick ingen läkare, ingen ville hjälpa mig, jag kom tillbacka till Nacka och på en gång får jag en läkare och jag ska operera bort de cellförändringar som fortfarande finns kvar.
Det har dock funnits ett problem, det har stått i deras databas att jag FORTFARANDE är skriven i skåne, jag hajar nada. så ringer skatteverket om detta, och efter det här så kan jag säga att telefonköer å bli kopplad till olika telefonsvarare och sättas i kö igen är inte min grej, FY FAN!!!
Men ringandet gav resultat och de visade sig att jag visst är folkbokförd i Nacka och det står fel hos läkarna. Så nu finns de inget som säger jag inte kan operera mig. :)
Ska ringa imorgon och boka en tid! Äntligen!

Och det bästa! den 15e April så drar jag min bror, mamma och pappa till Egypten, All inclusive och bara njuter, och firar att min pappa fyller år. Eller som han säger han fyller inte år så vi åker bara iväg :P

Nu ska jag kasta tvätt i maskinen, klä mig, åka till skomakaren och sen ska jag åka å fika med Ida :)
Ikväll kommer SOLSIDAN en närproducerad serie ;) Som jag har väntat :P



Dag 3 och 4

Igår skulle jag skriva, men efter jobbet somnade jag! Jag sov som en stock, vaknade till lite vid 7 och sen så sov jag för natten, 14 timmar, men jag är ju sjuk med, eller snarare, jag har tappat bort min röst, någon som sett den?
Det svåra igår tyckte jag va att få ihop 5 påsar pulver, jag hade velat nöja mig med 4. men men...

Idag så har jag inte mycket till röst men jag hörs, hör dock inte mig själv riktigt, e som att gå runt i ett eko, jag sitter på rast på jobbet och ska gå å ta en påse till efter rasten, e så bra att dom på jobbet vet om det å stöttar mig för de e inga problem att jag tar en påse när jag behöver, inge gnäll!

Idag så har jag börjat svettas, jag känner hur de riktigt svettas på benen tillockmed, haha de låter skitäckligt men så e inte fallet, de e säkert så de känns i klimakteriet. Det e ett tecken på att förbränningen är igång och att kroppen håller på att rensas.
Småfinnar har dyyt upp i pannan med, detta är inge kul men även det ett bra tecken att slaggprodukter är påväg ut ur kroppen. Det känns faktis rätt enkelt just nu, får se hur de känns i helgen!?

Jag vill så gärna bli frisk, jag vill verkligen kunna gå å träna, kroppen å knoppen skriker efter det!!!
Sandra går du på friskis fortfarande?

Dag 2

Natten var inte rolig, låg å svettades som en gris! både att jag går på pulver och jag e sjuk. Men kan inte så nått dåligt i att jag svettades, bli av med skiten snart hoppas jag på!

Jobbat idag å idag har även dom på jobbet påpekat hur jag låter, haha som en kråka, inte kul!

Dagen i sig har gått bra med pulvret, än så länge har jag inte varit hungrig, MEN jag tycker de e svårt å hinna få med 5 påsar, 4 e mer min livsstil, men måste man så måste man!
Däremot när jag vaknade idag vid halv 7, somna efter jobbet. DÅ kände jag ett sug efter e knäckemacka med ost på! det hade varit gott!

Nu ska jag bara försöka bli lite trött igen så jag kan sova då jag öppnar på jobb imorn, kvart i 7. Då brukar jag gå upp om jag börjar 8, så de e ingen hitt!


Dag 1 fortfarande...

Nu är alla påsar i kroppen, förkylningen har varit hemsk, hostan är de värsta men tror på att den ska va borta i morgon, om man bara tror tillräckligt mycket, haha...
Det har inte varit så jobbigt idag förutom när vi skulle äta lunch på jobbet och i trappen hemma när man kom hem efter jobb, då skulle de varit gott med iddag eller en macka, men även de gick bra!
Nu ligger jag nerbäddad i min fina säng och ska snart sova då jag ska klara morgondagen, men blir inge träna i morgon, ska försöka satsa på Onsdag!


Kass början!

Dag 1.
Jag har precis vaknat, och satt på morgonmusik. Men FUCK! jag har så sjukt ont i halsen. snoret börjar komma! inte en bra början! inte alls bra!!! Men första shaken är tagen! NU gäller de bara å få in vatten å alla 5 påsar!

Kl:
08.15-påse 1
10.30-påse 2
13.00-påse 3
16.15-påse 4
19.00-påse 5

Hälsans månad!

Helgen har varit GRYM! Har haft två otroligt trevliga karlar från Borås på besök och fler kompisar till det anslöt oss! Onsdagen måste få en liten guldstjärna, följde med en kompis till en gay klubb, min första gång, de va riktigt coolt så avslappnat, men de coolaste va ändå dj;n på toaletten som stod å spela medans man köa, ljusspel å rökmaskin.

Idag har jag varit å tränat ca tvp timmar, kändes så jävla bra. jag har som mål att känna mig tight till sommaren och jag SKA lyckas!

Imorgon ska jag och min kompis inleda detox, vi kör ihop och ska motivera varandra, de blir pulver, vatten å ramlösa i ca 3 veckor. helst 4! Slutar jag den 6 Feb så är det den dagen jag haft körkort i 5 år. Det nu ni ;)

Men de känns riktigt bra, nu när jag e inne i träningen och kör varannan dag e de kul å då en skjuts iväg å få bort mer fett, rena kroppen å börja om på nytt.

Förra året, år 2010 var inte de bästa året om man säger så, men nu ska de bli ändring, de här året e mitt år!
Jag ska göra valen för min skull och jag gör de här för min skull, för min självkännsla ,mitt självförtroende och min hälsa. Den glädje jag känner när jag tränat smittar av sig, så folket där ute, börja träna mer så blir vi alla gladare :)

Ska åka å köpa mitt pulver nu så kör jag imorgon och berättar dag för dag hur det går! Inte bara för dom som läser utan för min skull!

Bankomat på krogen ;-)

dsc03651 (MMS)

Bankomat på krogen ;-)


Sjukt fint väder idag med:)

dsc03629 (MMS)

Sjukt fint väder idag med:)


En gotland:)

dsc03628 (MMS)

En gotland:)


Hur har ni de i stockholm ;-)

dsc03626 (MMS)

Hur har ni de i stockholm ;-)


Mys:)

dsc03623 (MMS)

Mys:)


RSS 2.0